Domů Pracovní příležitosti Payroll Consultant Assistant

Payroll Consultant Assistant

Využij šance nastartovat svou kariéru mzdové účetní – nejen pro absolventy! Cítíš se mezi čísly jako ryba ve vodě? Baví tě svět mezd a personalistiky? Je na tebe spoleh a nebojíš se administrativní práce? Pak jsi náš člověk.

Co budeš mít na starosti?

  • pořizování personálních dat a zadávání do mzdových systémů 
  • zpracování docházky 
  • přípravu a odesílání přihlášek a odhlášek na úřady a zdravotní pojišťovny 
  • komunikaci s institucemi 
  • zpracování RZD, ELDP, statistických hlášení, cestovních náhrad aj. 

Co ti dáme?

  • zázemí úspěšné a stabilní společnosti 
  • pracovní poměr na dobu neurčitou 
  • flexibilní pracovní dobu a možnost home office 
  • férový a motivační odměňovací systém 
  • podporu celého týmu 
  • pravidelná školení (nejen) o aktuální legislativě, která tě udrží v obraze a prohloubí tvé znalosti   
  • firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, sick day, příspěvky na penzijní připojištění

Více o nás se dozvíš na našem webu a na Cocuma.cz.

Jak si uchazeče představujeme my? 

  • alespoň minimální znalost mzdové administrativy či personalistiky 
  • šikovný, spolehlivý a usměvavý člověk 
  • týmový hráč s příjemným vystupováním a komunikativní povahou 
  • ideálně SŠ vzdělání ekonomického směru 
  • zájem o osobní rozvoj a schopnost učit se 
  • umí pracovat s PC (MS Office) 

‍Teď je to na tobě 

Zaujali jsme tě? Pošli nám životopis společně s kontaktem a my se ti brzy ozveme ohledně termínu, kdy si prověříme tvé znalosti a popovídáme si u výborné kávy v naší kanceláři v Karlíně. Těšíme se na tebe! 😊 

    Přidej se k nám