Mzdy a personalistika

Vedení mzdové agendy a personalistiky velkých i malých organizací patří k tradičním službám. Naší vizí je tento proces maximálně zefektivnit, a proto se soustředíme na technologie. Klademe velký důraz na automatizaci veškerých mzdových a personálních procesů. Vedeme kompletní mzdové a personální dokumenty v elektronické podobě. Eliminujeme duplicitní práci a snižujeme podíl manuálního zadávání na minimum. 

Outsourcing mezd přizpůsobujeme individuálním požadavkům a potřebám klienta. Od personalistiky, docházek, plánování směn až po vlastní proces zpracování mezd. Díky zkušenému týmu a dlouholeté praxi dokážeme najít a nastavit optimální podmínky spolupráce. Stabilita a uživatelská srozumitelnost je v takovém případě standardem. Zajišťujeme externí zpracování mezd i sdílené - SHARE Payroll služby, které jsou zajímavé zejména pro velké zaměstnavatele. Sdílené vedení mzdové agendy pak přináší pro klienta zajímavé příležitosti v oblasti úspory nákladů nebo efektivitu komunikace se zpracovatelem. Velkou výhodou je aplikace Tria, která kromě komfortu zákazníka zajišťuje také citelné úspory procesů personalistiky a zpracování mezd.

Není pro nás důležité, jak velký je klient nebo v jaké oblasti podniká, vše je o komunikaci a porozumění, na které se specializujeme už dvacet let. Dokážeme zajistit stabilní a uživatelsky vstřícné prostředí spolupráce už během prvních dnů.

Službu outsourcingu zajišťujeme prostřednictvím několika účetních systémů. Mezi ně patří KS Program, Helios Orange a System Premier.

Hladký proces zpracovávání mezd a až 40% úsporu nákladů na personalistiku přináší aplikace TRIA, kterou vyvíjíme s našimi významnými klienty a partnery. Nejdůležitější je pro nás totiž komfort zákazníka. Z naší dvacetileté zkušenosti totiž víme, že klient potřebuje zejména jistotu a bezchybnost zpracování mezd, aby mohl růst podle svých představ.

Poskytované služby

  • Kompletní zpracování mezd a personalistiky on-line
  • Reporting dle potřeb a požadavků klientů
  • Poskytnutí aplikace TRIA - portálové řešení personalistiky, docházek a mezd
  • Self-service systém personalistiky
  • Plánování směn, docházky
  • Elektronická karta zaměstnance
  • On-line tvorba dokumentů
  • Paperless office
  • Digitální daňové prohlášení
  • Elektronické RZD
  • Elektronická archivace a zabepečení dat
  • Osvědčený model spolupráce používaný nadnárodními společnostmi
  • Jednotná platforma mezd a personalistiky v ČR a SK
  • Online přístup do systému pro stanovení osoby v HR oddělení klienta
  • Optimalizace personálních a mzdových procesů
  • Pravidelný přehled legislativních novinek
  • Zastoupení klienta při jednáních se státními institucemi
  • Přihlášení a odhlášení zaměstnance k zdravotnímu a sociálnímu pojištění
  • Zpracování měsíčních a ročních vyúčtování, hlášení pro příslušné instituce
  • Vyhotovení výkazů pro statistické účely

Je to na Vás!

Pokud vás zajímají naše služby a uvažujete o spolupráci, napište nám. Odpovíme do 48 hodin.

Kontaktujte nás