Účetnictví a mzdy bez rutinní práce a zbytečných chyb
Nechte své lidi tvořit a rozvíjet se. Přejděte na účetnictví, mzdy a HR poháněné umělou inteligencí.
Představte si, že máte mnohem více času na strategickou práci. Platforma DIGIecons za vás generuje reporty o finančním zdraví. Zpracování účetnictví a mezd funguje téměř autonomně a bez papírových faktur, smluv či dokladů a ruční práce s nimi.
Nejen to je realita ve firmách, které s námi spolupracují. Přidejte se k nim a nechte svou finanční agendu běžet jako hodinky díky AI.
Faktury vystavíte online za pár vteřin. Stejně rychle zpracujete (schválíte, vytěžíte) přijaté doklady. Všechna data se automaticky přenesou do účetního systému.
Plaťte účetním za odbornou práci – technologie dnes dokážou automaticky zaúčtovat až 85 % transakcí! Za správnost účetnictví ručíme.
Spravujte HR na jednom místě 24/7 a snižte náklady na zpracování výplat díky propojení se mzdovým systémem. S naší aplikaci Tria máte mzdy, personalistiku, smlouvy i docházky v kapse.
Dělejte lepší podnikatelská rozhodnutí a včas odhalte trendy, příležitosti a rizika. Pokročilé účetní reporty promění změť dat v přehledné grafy s nonstop přístupem z PC i mobilu.
Věnujte čas a peníze tomu, co je v podnikání opravdu důležité. Účetnictví svěřte technologiím v rukách odborníků.
Ušetřete na správě HR. Personalistika v cloudu, automatické zpracování mezd a online podpisy smluv jsou jen začátek.