Nebojíme se nových cest a řešení

Proč my?

Nejčastější otázka, která je na stole při iniciačním rozhovoru s novým klientem. Naše reakce je zpravidla jednoduchá. Povídáme si a věříme, že pozvolna všechny pochybnosti vyvrátíme. Nejsme totiž jediná účetní firma na světě, nepřinášíme revoluci a víme, že účetní služby klientům připadají často příliš komplikované. Pro nás je však důležité, aby druhá strana pochopila, o čem E-Cons je. Na čem více než 15 let stavíme. A to má shrnout i tento článek.


Mluvíme a posloucháme

I sebemenší akvizice může mít, pro vás-klienty, dopad na daňovou zátěž a my zajišťujeme, aby nám nic neuniklo. K tomu potřebujeme vzájemnou komunikaci. Zajímá nás, jak vidíte svou budoucnost a jaká je vaše filozofie. Jedině tak dokážeme nastavit účetní procesy natolik správně, aby přinášely výhody oběma stranám a vaše rozhodnutí měla nejnižší účetní dopad. 


Technologie

Účetnictví vedené na cloudu přináší řadu výhod. V první řadě zrychlení služby, v té druhé automatizaci. V praxi to například znamená, že platební doklad se nemusí několikrát tisknout, ale stačí ho zákazníkům vydat, čímž se automaticky zaúčtuje. Nebo máte možnost sami zadat středisko a poznámky k dokladům. Můžete se spolehnout, že zadáváte jen jednou a veškeré další kroky probíhají digitálně.


Vyladěná kontrola

Závěrku všech nákladů a výnosů připravujeme každý měsíc. Šetříme tak váš i náš čas. Může se zdát zbytečné zabývat se účetnictvím každý měsíc. Nestačí udělat uzávěrku jednou za rok a mít zase klid? Kdo z nás si ale vzpomene, jaká částka patří, k jaké platbě po půl roce? Zjistili jsme, že měsíční uzávěrka zajistí rychlejší a mnohonásobně přesnější zpracování účetnictví. Náš přístup je tak v porovnání s běžnou roční uzávěrkou propracovanější a soustředí se na přesnější kontrolní procesy. 


Šetrnost k přírodě

Snížit produkci papíru znamená omezit kácení lesů a spotřebu obrovského množství vody. To je ale jen část úspory. Například účtenka vydaná v obchodě se automaticky propisuje do systému, který ji zaúčtuje. Účtenku už máme v systému my a není nutné ji znovu tisknout a fyzicky předávat - respektive odvážet zbytečně autem. Přinášíme šetrnost díky zrušení celého kolotoče procesů, který často tvoří tisk účtenek, předání ke schválení a následný odvoz účtenky do účetní firmy. 


Hospodaříme s časem

Urychlení procesů, které vzniká zejména využitím technologií, nám umožňuje zpracovat tisíce dokladů za minimální čas. Díky tomu se můžeme zaměřit na práci, která má přidanou hodnotu. Ta nespočívá v rutinně, kterou lze nahradit automatizací, ale v kreativním řešení individuálních potřeb klienta. Na to žádná technologie zatím nestačí. 

Tým E-Consulting Czech


Zaujal vás náš článek? Podělte se o něj s ostatními:

Všechny rubriky

Pokud se vám náš článek líbí, podělte se o něj i s jinými.