Domů Naše zelené účetnictví

Naše zelené účetnictví

Zelené účetnictví?

Roční zpracování účetnictví pro středně velkou firmu může zatížit životní prostředí až deseti tisíci archy papírů ročně. V praxi to znamená dva vzrostlé stromy, které rostou klidně deset let. To je podle nás v době digitalizace zkrátka hodně. I proto jsme vyvinuli procesy, které tato čísla mění až o 90 %.

Naše cesta
Naše cesta vede přes nástroje, které používáme. Od počátku jsme zkoušeli, vyvíjeli, upravovali a ladili různé nástroje, které by synteticky propojovaly efektivitu práce a netisknutí či nepotvrzování dokumentů již potvrzených. Přirozeně nešlo pouze o přírodu, ale také o investici do služby, která by aspirovala na lepší výsledky, než nabízí konkurence.

Byla to trnitá cesta, která nás stála spoustu sil a financí. Mnohokrát jsme se pro něco rozhodli a nakonec uznali, že to nebyl správný směr. Ale po několika letech se nám podařilo systém nastavit tak, že se klienti s našimi nástroji setkají při každém kroku spolupráce. Dokážeme tak efektivně přemístit až 70% veškeré agendy vedené v papírech na cloud. Nic se díky tomu nikam nepřeváží či fyzicky neposílá. Dokumenty lze naskenovat/vyfotit, vyplnit pár detailů a o vše další se postaráme my. Díky správnému výběru nástrojů a jejich efektivnímu propojení snižujeme spotřebu papíru na naprosté minimum.

Zpracování účetnictví
Dalším důležitým krokem je samozřejmě vynaložená práce na samotné zpracování účetnictví. To se snažíme už delší dobu automatizovat tak, aby na naší i vaší straně probíhala určitá část procesů softwarově. I zde šetříme spotřebu materiálu při evidenci dokumentů a díky ukotvení kontaktní osoby na straně klienta navíc šetříme finance vynaložené pro samotné zpracování.

Měsíční uzávěrka
Každý měsíc uzavíráme, a tak odpadá kvantum dotazů a nejasností na konci fiskálního roku. Spočítali jsme, že tímto krokem snížíme chybovost řádově o desítky procent a navíc nevzniká časově náročná agenda s dohledáváním dokumentů a jejich detailu. Tento proces se nám vyplácí i z hlediska zajištění nejnižšího daňového zatížení pro klienta.


A co dál?
Je třeba podotknout, že legislativa má své jasné stanovy toho, co musí a nemusí být dostupné v tištěné podobě. Například otázka archivace je v tomto směru problematická už delší dobu. Věříme však, že všichni brzy pochopí, že technologie nám dodávají dostatečné nástroje pro změnu i těchto nařízení. U těch ostatních převádíme do mraků všechno, co lze.

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i samotným vedením účetnictvím, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.