Interní účtárna vs. Outsourcing

Interní účtárna vs. naše cesta

Prvním impulzem k rozhodnutí najmout externí účetní firmu bývá odchod dlouhodobého spolupracovníka do důchodu nebo na mateřskou dovolenou. Kde hledat novou posilu? Přijetím nového člověka vše jenom začíná. Zaučení, vysvětlování, seznamování… To vše stojí čas a peníze. Pak jsou tu Vánoce, léto a spousta dní dovolené, které chtě nechtě musíte řešit.

Většina klientů proto oceňuje v outsourcingu účetnictví zastupitelnost. Dalším důležitým aspektem je odpovědnost za správné účtování, kterou na sebe jako zpracovatel účetnictví bereme. A třetím nejdůležitějším jsou propracované kontrolní mechanismy, které ladíme více než 15 let. Tyto tři aspekty svědčí o tom, že účetnictví můžete buď řešit více, nebo méně. My se vždycky snažíme, abychom dosáhli ideálního průniku v efektivitě a rychlosti, se kterou nám pomáhají technologie a AI.

Stará dobrá škola…a nebo ne?

Zadávání dat ručně, ruční kontrola, ruční sběr dat, to vše je zdlouhavé a hlavně zbytečné. Dnes snadno importujeme všechna čísla přímo ze zdroje do systému. Vydaná účtenka z pokladny tak znamená automatické zaúčtování, žádné přeposílání, přetištění nebo kontrola a další související úkony.

Náš přístup je o soustavném školení a vzdělávání v nových trendech, technologiích, aktuálních zákonech a dalších možnostech, jak klientům usnadnit bussiness. Tuto cestu prosazujeme od začátku naší existence a jsme rádi, že nám pomohla získat zajímavé klienty a zdokonaluje naši práci každým dnem.

Tým E-Consulting Czech

Sdílejte tento článek

Pokud se vám náš článek líbí, podělte se o něj i s jinými.