Domů Digitalizace zpracování účetnictví – 1. díl eDocument

Digitalizace zpracování účetnictví – 1. díl eDocument

27. 09. 2019

Jak lze vyřešit efektivní zadávání účetních dokladů do účetního systému?

Nejčastějším stávajícím způsobem je příjem faktur od dodavatelů v PDF formátu, jejich následný tisk a ruční pořízení do systému. Dále se k těmto dokladům ručně pořizují informace o zakázkách, projektech a střediscích. Na základě těchto dodatečných informací se provádí vlastní zaúčtování v účetním systému. Celá tato agenda, poplatná 20. století, stojí neuvěřitelně času, peněz a rizik spojených s chybovostí lidského faktoru při duplicitním přepisování. Zpracované doklady se dále fyzicky a nákladně archivují.

Co je podstatnou změnou nového řešení?

Výchozí platformou v případě společnosti E-Consulting Czech je koncept „online účetnictví„. První důležitou aplikační součástí, která zajištuje vlastní výměnu účetních dokladů se zákazníky, je webová aplikace eDocument.

Zkuste si představit aplikaci podobnou Dropboxu, vylepšenou o možnost zadávání veškerých „metadat“. Jinými slovy informací o zakázkách, projektech a střediscích, které jsou nutné pro správné zaúčtování předaných účetních dokladů.

Zákazník velmi jednoduše nahraje účetní doklady do aplikace nebo nasměruje poštovní účet, určený k příjmu fakturace, na účet eDocument. Tímto způsobem se automaticky nahrají účetní doklady do aplikace. Následně se přímo v aplikaci eDocument zákazníkovi otevřou obrazovky pro pohodlné doplnění „metadat“.

V aplikaci eDocument má dále zákazník možnost sledovat postup zpracování dokladů ze strany E-Consulting Czech. Další oceňovanou funkčností je možnost fulltextového vyhledávání v archívu dokladů. Vyhledávání probíhá na základě veškerých údajů pdf účetního dokladu, tak zákazníkem doplněných metadat. S touto funkčností souvisí i online archív všech účetních dokladů.

Výsledkem je online výměna dokumentů zákazníků včetně doplnění metadat, fulltext vyhledávače a online archívu. A to vše v ceně outsourcingu díky službě eDocument od E-Consulting Czech.

Rozdíl proti obvyklému stavu účtáren je zcela zásadní:

  • Absence papírových šanonů v archívu
  • Paperless“ účetnictví
  • Online přístup / vyhledávání v archívu dokladů
  • 24/7 dostupnost
  • Absence mailů / telefonů a osobních schůzek za účelem předávání dokladů
  • Úspora nákladů na zpracování dokladů a účetnictví
  • Zrychlení procesu zpracování účetních dokladů v reálném čase
  • Významné snížení chybovosti
  • Velké zpřesnění účtovaných událostí

Sečteno, podtrženo klienti získávají podstatně více času na řešení důležitých záležitostí svého byznysu. A zpracovatel účetnictví, jeho konzultanti mají více času poradit a být zákazníkovi nápomocni v podpoře jeho byznysu.

Digitalizace zpracování účetnictví – 2. díl eAccounting  –   „čeká na Vás příště“

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i samotným vedením účetnictvím, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.