3 pilíře, proč my

3 pilíře, proč přejít k nám
„A tohle se vám skutečně stalo?“



Když k nám přecházejí klienti od konkurence, svěřují se s jakými problémy se potýkali. Díky tomu máme možnost srovnání a dostávají se k nám informace o tom, jakým způsobem zpracovávají účetnictví jinde. Je libo historku z praxe?

„Moje stará účetní firma dělala uzávěrku na konci roku. Nedali mi vědět, že jim něco chybí, a tak pohyb z banky proúčtovali jako půjčku. Tak se mi nakumulovaly statisíce, které zkrátka nikdo neřešil a přitom vše ve výpisech zanesené bylo, a stačilo mi zavolat a doklad bychom nějakým způsobem zajistili.“ Autentický příběh, díky kterému byla daňová zátěž klienta zatížena hned několikanásobně. Proč se u nás podobné historky nedočkáte?

  1. Kontaktní osoba

Hlavní a největší změna, kterou nový klient pocítí ihned, je stanovení kontaktní osoby. V praxi jsme si ověřili, že mít na straně klienta kontaktní osobu je naprosto nezbytné a vždy ku prospěchu právě pro efektivní vzájemnou komunikaci.

Rovnou je třeba upozornit, že funkce kontaktní osoby není náročná. Může ji vykonávat kdokoliv bez znalosti účetnictví. Nás nejčastěji zajímá, k čemu jaká faktura nebo platba z příslušného měsíce patří. Funkci obvykle vykonává asistentka nebo Office manager.


  1. Uzavíráme každý měsíc

„Nemám čas za účetní firmu dohledávat účtenky staré několik měsíců a to ještě na konci roku“, zní často od nových klientů. A my to chápeme. Proto uzavíráme každý měsíc. Máme skvělý přehled o každém dokladu, radikálně tak snižujeme chybovost zaúčtování a nestává se, že bychom složitě dohledávali půl roku staré faktury.


  1. Naše komunikace

Když se klienti svěřují, co je nejvíc v minulosti trápilo při zpracování účetnictví, byl to nedostatek komunikace. „Předešlá účetní firma se nedoptávala, nezjišťovala, neměl jsem aktuální informace o možnostech v souladu s novou legislativou“, slýcháváme. Účetní firmy sice mohou položky bez správných informací účtovat dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, ale pokud se nezeptají, vždy může dojít k chybě.

Kontaktní osoba a pravidelná komunikace předchází mnoha problémům. Náš přístup šetří čas, peníze a udržuje čistou mysl majitelům společnosti.  

Tým E-Consulting Czech

Zaujal vás náš článek? Podělte se o něj s ostatními:

Všechny rubriky

Pokud se vám náš článek líbí, podělte se o něj i s jinými.