Shoptet

09. 07. 2024

Rádi bychom se podělili o naše pozitivní zkušenosti s účetním softwarem Abra Flexi, který jsme na konci minulého roku implementovali v naší společnosti. Pro tento software jsme se rozhodli především díky možnosti propojení s naším CRM systémem pomocí API. V minulosti jsme čelili problémům s manuálním importem velkého množství dokladů do účetního softwaru, což bylo časově náročné a neefektivní. S Abra Flexi jsme tento proces zautomatizovali a výrazně zefektivnili, což nám ušetřilo spoustu času a minimalizovalo riziko chyb.


Největší výzvou při implementaci bylo správné nastavení API, ale díky společnosti E-Consulting (zejména díky vedoucí zakázky paní Kašperkové), se kterou dlouhá léta pracujeme, jsme všechny překážky úspěšně překonali v co nejkratším čase. Jejich profesionální přístup a odborné znalosti nám umožnily plynulý a bezproblémový přechod na nový systém.


SW Abra Flexi nám nejen usnadnil práci, ale také výrazně zefektivnil naše interní procesy. S radostí ho doporučujeme všem, kteří hledají spolehlivý a flexibilní účetní software s možností snadného propojení s dalšími systémy.

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i samotným vedením účetnictvím, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.