Payroll Consultant

Přijde Vám interní účtárna nudná? Baví vás představa, že se podílíte na zpracování komplexního účetnictví hned několika zajímavých klientů? Nebojíte se odpovědnosti, ale zároveň za sebou chcete cítit dobrý tým? Chcete být v kontaktu s veškerými trendy a novinkami v oboru? Pak bychom pro vás měli volné místo.
Foto: Cocuma

Co pro Tebe máme připraveno?

  • pracovní místo s nástupem od poloviny ledna 2019 dál
  • s radostí předáváme vše, co umíme
  • pravidelná školení v oblasti mezd a daní
  • kariérní postup
  • 5 týdnů dovolené
  • odměny za věrnost
  • v případě postupu na vyšší pozici možnost pružné pracovní doby a home-office
  • elektronické stravenky


Co budeš mít na starost?

  • pořizování personálních dat a zadávání do mzdových systémů
  • zpracování docházky
  • příprava a odesílání přihlášek a odhlášek na patřičné úřady
  • komunikace s úřady
  • zpracování RZD, ELDP, statistická hlášení, cestovní náhrady

Jsi náš člověk pokud:

  • SŠ/VŠ
    vzdělání ekonomického směru.
  • Týmového ducha :-).
  • Otevřenou, komunikativní povahu.
  • Aktivní znalost anglického jazyka je
    VELKOU výhodou – někteří naši klienti komunikují v angličtině.
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS
    Office).

Teď je to na tobě :-)

Pokud splňuješ výše uvedené, rádi Tě u nás přivítáme na výběrovém řízení. Stačí vyplnit kontaktní formulář, který máš v pravé části obrazovky. Perspektivní kandidáty si dovolíme v následujících 14 dnech pozvat na výběrové řízení, ostatním zašleme odpověď s vyrozuměním.

Odpověď na příležitost

Max. 10MB
Nahrávání...
fileuploaded.jpg
Nahrávání se nezdařilo. Max. velikost přilohy je 10 MB.
Děkujeme. Vaše odpověď na příležitost byla úspěšně odeslána.
Odeslání odpovědi na příležitost se bohužel nepodařilo. Zkuste to prosím znovu.
Odpovědět na příležitost