Tria

je mzdová, personální a docházková aplikace. Zajišťuje kompletní správu zaměstnanců, od jejich osobních karet až po dokumenty, které musí zaměstnavateli poskytnout během pracovního poměru. Velkou část dokumentů umít Tria také generovat. Hlídá administrativní termíny a upozorňuje na ně obě strany. 
 
Díky tomu, že zaměstnanec působí samostatněji a vyplňuje většinu všech materiálů sám, dochází na straně zaměstnavatele k výrazné časové a personální úspoře. Zaměstnanec má pak mnohem větší kontrolu nad svým časem a plánováním.

Unikátnost projektu spočívá v tom, že jej vyvíjíme s klienty a pro klienty. Jsou to tedy oni, kdo definují, jak by měla aplikace vypadat a jaké vlastnosti by měla mít. My dodáváme profesionální znalosti z účetnictví a zpracování mezd. Již téměř dvě desítky let totiž víme, co naši klienti potřebují a s čím se nejčastěji potýkají. Naše partnerská firma Cognevo (E-Consulting Future) pak přináší významný technologický přesah, který je v moderní době zcela zásadní při napojení na jakýkoli systém.

Podívejte se, co všechno Tria dokáže, a napište nám, pokud byste se chtěli dozvědět víc.

Technologie

API
SaaS
GDPR
Zabezpečení
Integrace se stávajícími
mzdovými systémy

Personalistika

Self-service systém
Elektronický dotazník
Elektronická karta
zaměstnance
Online tvorba dokumentů
Online Reporting

Mzdy

Paperless office
Hlídá legislativu
Elektronické RZD
Digitální daňové prohlášení
Synchronizování s docházkou

Docházky

Chytré plánování
Plán směn
Zástupy
Nedispozice
Průběžné reporty

Je to na Vás!

Pokud vás zajímají naše služby a uvažujete o spolupráci, napište nám. Odpovíme do 48 hodin.

Kontaktovat