Tria
je mzdová, personální a docházková aplikace. Zajišťuje kompletní správu zaměstnanců, od jejich osobních karet až po dokumenty, které musí zaměstnavateli poskytnout během pracovního poměru. Velkou část dokumentů umít Tria také generovat. Hlídá administrativní termíny a upozorňuje na ně obě strany.
Díky tomu, že zaměstnanec působí samostatněji a vyplňuje většinu všech materiálů sám, dochází na straně zaměstnavatele k výrazné časové a personální úspoře. Zaměstnanec má pak mnohem větší kontrolu nad svým časem a plánováním.
Unikátnost projektu spočívá v tom, že jej vyvíjíme s klienty a pro klienty. Jsou to tedy oni, kdo definují, jak by měla aplikace vypadat a jaké vlastnosti by měla mít. My dodáváme profesionální znalosti z účetnictví a zpracování mezd. Již téměř dvě desítky let totiž víme, co naši klienti potřebují a s čím se nejčastěji potýkají. Naše partnerská firma Cognevo (E-Consulting Future) pak přináší významný technologický přesah, který je v moderní době zcela zásadní při napojení na jakýkoli systém.
Podívejte se, co všechno Tria dokáže, a napište nám, pokud byste se chtěli dozvědět víc.
Technologie
mzdovými systémy
Personalistika
zaměstnance
Mzdy
Docházky
Je to na Vás!
Pokud vás zajímají naše služby a uvažujete o spolupráci, napište nám. Odpovíme do 48 hodin.
Kontaktovat